12 Temmuz 2010 Pazartesi

MYNET SORUNU



Bugünlerde bir mynet sorunu aldı başını gidiyor youtube sorunu kalktı şimdi de millet mynette okey oynayamıyor ağız tadıyla çünkü oyun yükleniyor diyor bekliyoz diyorki java yüklü değilse lütfen buraya tıklayınız bakıyoruz kontrol ediyoruz java yüklü ama mynet çalışmıyor kaç zamandır bunun peşindeydim acaba neden diye kurcaladım ve buldum bir çaresini hem sizin için hemde kendim için.
Peki bunun için ne yapmalıyız?
Valla Birkaç ay öncesine kadar benim mynet süper çalışıyordu şimdi çalışmıyor aradaki farka bir göz attım aradaki fark şu:
Benim bilgisayarım hızlı olmasına rağmen belleğim doluydu belleğimi rahatlatayım diye bir şeyler sildim daha doğrusu microsoft office de sorun vardı.Orjinal olmayan microsoft office maalesef çalışmıyor ben onu sildiydim o günden beri çalışmıyo mynet şimdi ne alakası var diyeceksiniz değilmi şu alakası var ben araştırdım.
Javanın bir eklentisi olan java virtual machine adlı yani mynetin oyunlarını asıl çalıştırmak için gerekli olan bu program microsoft virtual machine adıyla geçiyor internette evet asıl adı microsoft virtual machine buda microsoft office nin dosyasının içinde bulunuyor
1=Şimdi yapmanız gereken şu ilk olarak bilgisayarınızda bulunan javayı kaldırıyoruz
2=Ardından javanın son sürümünü indiriyoruz.
3=Javanın eklentilerini indiriyoruz
4=Ve en önemli kısmı şimdi microsoft office cdsini alıp bilgisayarımıza yüklüyoruz
İşlemimizin etkili olabilmesi için tüm bu saydıklarımı kurdunuz ise bilgisayarınızı kapatın ve yeniden başlatın
Bu saydıklarım hala etkili olmadıysa bana başvurun


0 yorum:

Yorum Gönder